رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: جوی آرام و پایدار برای اغلب نقاط طی روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود و اکثر نقاط کشور منتظر افزایش دما باشند.

تهران در مدار گرما |تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با تشریح وضعیت جوی روزهای آینده اظهار کرد: امروز (دوشنبه، پنجم شهریورماه) و فردا (سه‌شنبه، ۶ شهریورماه) جوی آرام و پایدار به همراه افزایش نسبی دما برای اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: روز چهارشنبه (۷ شهریورماه) با گذر امواج کم‌دامنه‌تر از نوار شمالی کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در استان مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در تهران و سمنان رخ می‌دهد) همچنین در ارتفاعات شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد وقوع رگبار باران دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به کاهش کیفیت هوا برای برخی مناطق کشور طی پنج روز آینده گفت: در مناطقی از شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پنج روز آینده در برخی ساعات، وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا ادامه دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در پایان گفت: آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری، وزش باد و با احتمال باد و گردوخاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد همچنین فردا صاف تا کمی ابری و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 877009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha